2015? Apakah?

Haha..

Tajuk penuh persoalan.

Persoalannya ialah.. baru nak ada 1 entry this year. Amik kau..bz kononnye padahal scroll fb & insta, jeling2 wasap tu ada plak masa kan..padahal faedahnye 5% manakala 95% ADALAH PEMBAZIRAN MASA... (astaghfirullah..)

Inipon sebab aku dok nyembang2 stress hal kerja, kawan dok cakap.. eh lagi baik ko update blog ko.. (yang dah nak bungkus tu)

APA? BLOG? Kahkah.. 

Apakah aku sudah tua untuk berblog??? Hihi..

Kakak sedang belajar membahasakan diri kakak 
(Mungkin kurang amalkan Anti-Aging)


Aku mula berblog 5 tahun lalu.. Kalau aku gigih, silap2 kakak glemer ngko..hahahhahahahahahha (ADA HATI). Laki aku dulu tanya napa aku tak glamer..? Ada ker dia pk berblog je mesti nak glamer?? 

Konsep aku berblog sebab nak share, sebab malas nak simpan memori dalam otak, sebab takde sapa nak dengar apa aku cerita (boleh ke ni?), sebab nak buat rujukan..err... dan sebab2 berikutla yang penah dinyatakan...

Oke..oke.. fuh..baru 5 minit taip dah berjela2 macam2 nak keluar.. banyak sangat ke masa ko ni???

Padahal, Di hari Ahad nan sendu aku baru abes siapkan kerja rumah..


KERJA OPIS BUAT KAT RUMAH ko ado?

Nasib la balik rumah ada penenang jiwa, kalo tak nasib la ko Labu 
(tgh tunggu Labuku berbuah)


Alkisah, baru je tukar company...baruuuu tak sampai 2 bulan.. tapi..hrm..hrmm..disaat kau sudah menginjak dewasa ni (TUA).. ko boleh ada hobi baru plak kalah fresh grad.. ..BUAT KERJA OPIS DIRUMAH..??

Masih tengah fine tune untuk elakkan bawa balik kerja rumah.. Ni bukan gua beb! huhu.



Balik 10 malam, Teringat zaman dulu balik kul 12 am *nanges


Disclaimer:
- masih menjalankan tugas isteri dengan penuh dedikasi dirumah..hahahahahah



Penyumbat perut suami. 
(Hai Hubby!! Saya berblog nih..hahaha)


K bye. 
Esok Meeting.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 comments:

  1. wowww memang record ni dah nak habis 2015 baru entry first. Hahaha. Tahniah kakak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Mmg rekod gila..nasib tak bulan December je publish..hahaha..

      Delete
  2. Hahahaha..
    mehlah blogging balik.. tak yah kuar lunch, update blog
    sesambil diet gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo..mcm tu eh. Idea menarik tu..company br lom ada bff lunch lg..bahaha..kita kutip earning nuffnang balik..aiyok!

      Delete
  3. tahniahla..

    aku lebih entry dari ko tahun ni.. hahaha

    dan tahniahla..bawak balik keje kt umah.. ape ni...tak rock arrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi cadlynn.. hawau-u? Haha...marila setia mengomen blog kakak..kahkah..

      Delete
  4. welcome back... :) rajin betul smpai balik kul 10 mlm... :))) kena cuti panjang la pas ni... hehehe bg rehat2

    ReplyDelete

Featured Slider