Salam Aidilfitri 7.0

Helllooo...!!

««PANGGG!!»»

Dah kenapa tak reti bagi SALAM kan..?

Err..atas tu bukan ada perkataan SALAM ker?

Ko kang aku ««PANG!!»» lagi nak..?

Eh..eh..apa ni apa ni..? Baru nak start berblog dah muncul watak antagonis #caripublisitilettew

Hehe, dah raya ke 7 baru nak setup segala wish-wish raya. Harini dah nak start kerja balik. Bahagia cuti seminggu! Selama nak masuk 7 tahun kerja, ni antara paling lama aku ambil cuti.

.:: Lomang Omak Mertuo Den ::.


Biasanya aku beralah sebab aku pun raya sini-sini je, ORANG SELANGOR kata... Nak kelik kelate doblah jeh. Huk aloh..Kasi cher(baca kasi chan) deh..ambo kesie.. ««PANGGG!!»» burok bonar bunyinye.

Kalini 2 hari sebelum raya (biasa sehari sebelum atau esok nak raya pon still kerja lagi) dan hari raya ke 7 baru masuk ofis (biasa tak raya ke 4, ke 5, ke 6). Sampai pernah kena perli la "ko ni tak reti-reti nak balik tolong mak masak rendang.." errrrrrrrrr...

.:: Faktor Cuti Awal ::.

Terima kasih buat asben yang mempunyai kampung ket Rombau. Kampung aku kat Kuala Kangsor, Perak tu..? Kitorang memang jarang balik first week raya.

.:: Hubby's Clan ::.

ALIH ALIH SECOND RAYA FAMILY AKU impromtu BALIK PERAK #jelesmak
Jeleslah, derang dok pos gambar makan Laksa and Cendol. Tak kira, lain kali nak seret asben balik Perak.

So kalini, firstime aku celebrate Syawal ket Rombau setelah dekat 2 tahun kawin. Sebab last year Syawal turn rumah aku. Tapi aku dah 2 kali pon sambut raya haji belah mertua. So, takde apanya...syukur jugak sebab kg asben tak lah jauh mana kan...

RESPEK KAT KORANG YANG STAY lembah klang KENA gilir-gilir BALIK utara selatan DALAM TEMPOH SEMINGGU DUA. Memang hebat, kalo aku dah demam kot..hihi..
 
.:: Jam macam ni je tahan - to Senawang ::.


.:: Kalau jam berejam aku demam tangkap gambor sendiri ::.

Ingatkan, dapatlah beraya rumah baru kami, tapi nampaknye ada banyak lagi benda xsempat siap macam kitchen cabinet etc. Tu hikmahnye tuhan suruh perlahan-lahan setup rumah baru mengikut bajet termampu setiap bulan hihi. Eh apada ayat:-)



Stop pasal raya, tadi bising tak bagi salam, siap nak lempang bagai. So, kalini aku nak ucap SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN AMPUNKAN SEKIRANYA TERKASAR BAHASA TERGURIS HATI TERSENTAP JANTUNG.



Enjoy Raya!!



««PANGGG!!»» sambung kerja la budak weih..



(video suami lem««PANGGG!!»» isteri depan anak-anak yang viral dalam youtube tu tiada kena mengena dengan perbualan ini)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

12 comments:

  1. sama kita ari raya ke-7 baru masuk keje....
    selamat hari raya n maaf zahir batin sama ye :)

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya... Orang Kuala Kangsar rupanya mike ni... Tak sangka, satu lagi blogger perak diumpai... Saya orang Kampung Gajah... hehehe

    ReplyDelete
  3. saya dah balik JB today..tak berapa sedaP BADAN ni..huhuuu
    Selamat hari raya ye Zura!!

    ReplyDelete
  4. Slm, sy nk tnya ttg mesin jahit brothers gs2700 tu. Jahitannya elok dan kemas tak? Recommended tak untuk dibeli? Terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Slm, sy nk tnya ttg mesin jahit brothers gs2700 tu. Jahitannya elok dan kemas tak? Recommended tak untuk dibeli? Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. Slm, sy nk tnya ttg mesin jahit brothers gs2700 tu. Jahitannya elok dan kemas tak? Recommended tak untuk dibeli? Terima kasih.

    ReplyDelete
  7. Slm, sy nk tnya ttg mesin jahit brothers gs2700 tu. Jahitannya elok dan kemas tak? Recommended tak untuk dibeli? Terima kasih.

    ReplyDelete
  8. Slm, sy nk tnya ttg mesin jahit brothers gs2700 tu. Jahitannya elok dan kemas tak? Recommended tak untuk dibeli? Terima kasih.

    ReplyDelete
  9. salam..pasal mesin jahit tu gs2700 tu sy puas hati dengan jahitannya..recommended utk beli..sng nak masuk benang :-) and macam2 lagi ...setakat ni saya guna utk jahit tempahan tudung..so far xde complain..

    ReplyDelete

Featured Slider