Sapu semua

Kelmarin, Selasa aku balik lambat dari opis pukul 7+ sbb awal bulan kann so kena la buat monthly report last month nak bagi kat top management kekdahnye. Senin plak cuti sooo..amik ko..balun the bizziest 2 harinye kerja dalam sehari. Nipun macam takle cover plak..adoiii..

.:: View menarakl malam lagi cantik in reality ::.

Akhir minggu lepas plak, aku agak sibuk dr Jumaat sampai ke Isnin (kalo campur hal kerja sampai Selasa la tu balik malam sampai sempat snap gambor menarakl)


Ni nak ceghiter mukadimah je, detail nanti aku kepohkan pada entry lain.

Jumaat

Lunch aku mmg dh janji ngan Intan and few akak2 ex-company lama aku nk mkn Soul Garden kt KL Festival tp xjadi so aku proceed makan dengan Intan kt KL Sentral je. Intan teringin yong tau foo sup food court. Aku pun suka..sini antara yong tau fu sup yang sedap pernah aku makan. Tapi, on that day aku teman intan je so aku minum air kelapa je.

Aku tak makan lunch bukan pasal diet, tapi ada lunch tengahari tu smpena safety safe manhours. Aritu kat hotel limited orang je..ni semua yang terlibat dpt mamam beriyani siap dapat t-shirt lagi..

.:: kenapa semua tegur aku alas paper..salahkah? ::.

Otw home naik tren komuter aku singgah subang parade amik spek baru. Malamnya aku otw beli barang kat Jusco Bukit Tinggi, sekali dia (kedai spek) message dah siap yang lagi satu. Aku pun minta izin asben nak pergi terus xjadi singgah Jusco BT. Fuh..memang puas hati dengan servis kedai ni.

Malam tu balik sambil umpan aben Starbuck flavour of the month sbb dia xberapa nak bg pergi..haha..mau tak..Sabtu-Ahad-Isnin aku dh takde kat klang, banyak barang nak kena siap. Jadi burung hantu aku pack barang malam tu.


Sabtu

Aku suppose attend wedding bestie kat Muar tapppiiiii asben kursus plak dari senin sammmpaii Sabtu..Sabtu abis kul 1 plak tu..nak menjimatkan masa, aku pagi2 kul 730 terus folo arhh sebab kursusnya kat Putrajaya.takkan nak balik Klang pastu ke Muar balik..rugi masa, minyak, tol dan perasaan (perasaan pun terlibat?)
Jadi aku pun pakat dengan Intan sebab Intan banyak kali ajak pergi swim kat Putrajaya. Maka inilah peluangnya kannn...haha

.:: Maritim Putrajaya ::.

So Sabtu aku dari Klang -> Putrajaya -> Muar -> Rembau. Rembau tu rumah mak mertuo den la..


Ahad

Harini anniversary kami..memang plan asal balik dari Muar checkin Melaka..tapi since lakiku berkursus and potensi sampai muar petang so berbaloi ke nak dok hotel? Sampai Muar petang..bukannya sampai hotel kat Melaka..tu Sabtu balik umah MIL. Ahad, patah balik Melaka..terpaksa amik cuti Isnin..haha..tapi enjoy gak..
.:: View laman rumah MIL - HIJAUUUU!! ::.
Isnin

Jenjalan Melaka dan balik rumah pun dah petang..buat kerja rumah etc kesimpulannya..last weekend aku sapu semua aktiviti..but i enjoyed!!

Ni mukadimah tau..nanti ada entry susulan..lalalala..haha..

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. Muar????Kampungku itu!!

    aik?apesal komen box ni dah tak nuffnangX?

    ReplyDelete
  2. Gle bes laman umah mil u. Laman umah i kt kg pn x sehijau ne.kompem mata x rabun hari2 tgk rumput fresh menghijau.he. Heaven

    ReplyDelete
  3. hoi! mukadimah 1 entry..wakakaka...

    ReplyDelete
  4. noi: nuffnang x dah remove...macam jadi tak betul dah semua komen..hehe

    baizura: haha..sini sekeliling memang ijo...

    lynn: tu namanya lama tak berblog..hover...hahahahahhahahaha...

    ReplyDelete

Featured Slider