Sepi sebab twitter

Kalo tengok trend makin tahun, makin sikit entry aku publish per month. Selalu pasang niat nak rajin berblog macam dulu.. Biarpun rajin sangat apala sangat yang aku dapat, tapi aku tak kisah pun sebab suka sangat bercerita panjang lebau..janji "kisahnye" tak terperam dalam hati gitu..maklumlah kadang-kadang pelupa so bila memerlukan info lagi-lagi tempat/benda yang aku pernah buat/involve, adala reference nak cari..takdelah macam..alamak pernah pergi dulu tapi lupalahh..*boo baca blog sendiri*

Duit nuff awal awal dulu kencangla jugak sebab rajin. Diakui la first year berblog rajin tahap cipan pasal ada kene mengena nuff. Sekarang ada ke takde ke dah tak heran..yang penting berblog tu bila rasa nak berblog..hehe.. Still lagi menang a few contest movie dari nuff tapi jenis yang submit comment la..kalo jenis nak menang kena buat entry..cek dah lamma tinggal aktiviti tu norr..

Pun begitu salah satu punca gua kureng berblog sbb lately ni..start from last year kot aku makin rajin melalak meraban kat twitter..ikutkan dah lama aku de account ni tapi time tu masih taksub berfacebook..haha..twit ni best sbb bole folo retis and reply atau brand2 product. Best jugak yg lainnya sebab bole shout crappy word tapi takkan ada orang amik peduli sebab timeline berjalan unless korang pure stalker..lalala..

Kalo guna highway aku akan rajin scroll traffic update macam twitter plusline @plustrafik atau @kltrafficupdate. *wp macam tak releven je mandu tgk twit, tp aku hanya co-pilot*. Atau bila naik tren aku akan cek twitter @MyRapidKL kot2 ada kerosakan or twit komuter @ktmkomuter bila nak tau tren yang sampai tu coach lama or coach baru mykomuter.bukan apa..kalo coach baru aku kena beratur depan sket so that pintu tu berenti betul2 depan aku... *dasar bajet masuj awal dapa seat*

Sbnrnya nak tanya sapa lagi ada twitter? Sbb..nak blogwalking gn handphone pun leceh kadang slow.tapi mahu gak baca update terkini korang.kalo ada twit gtau ler or add kita @_mizzura yer :-) . Yang takde semakphone tuh..pakai pc pun boleh :-) buka akaun yer..hehe..

Niat posa dah baca, nak tido dah sebab suk nak bangun 430, prepare sahur mandi and g kerja terus. Sekarang keluar 630 pun jam..tak taula pukul berapa yang keluar tak jam...fuhhh.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 comments:

  1. Ala zuraa...saya takde tuiter lah..(ketinggalan bas)..smartphone pun tadak..setakat FB jelah

    ReplyDelete
  2. akak ada twit tp jarang bukak :)

    ReplyDelete

Featured Slider