Selamat Datang Ramadhan

Assalammualaikummm...???!!



Wah..wah..uncle gedek ni kalau mengomen mesti bagi reminder suh update blog. (See latest comment from previous entry)
Semalam, dah diumumkan puasa, kat social network pun banyak shout selamat..hadis..doa..ucapan maaf..bla bla bla..sng cerita semua org gembira gilalah dengan kehadiran ramadhan ni..


Samalah jugak aku..dlm dok gembira kedatangan ramadhan ni..smlm dpt plak email suruh amik surat..rasa bersyukur sgt sbb dlm tempoh 6 bulan masuk company D dah dpt increment..Apa yang boleh aku cakap...rezeki tuhan nak bagi..




Btw, aku dlm tren komuter ni. .dari station Pantai Dalam nak ke KL Sentral..dah lebih 3 kali jalan stop jalan stop. Padahal dua station je..tp jalan stop jalan stop je dah lebih 20 min. Adoii..


Asben cuti sebab nak main golf b4 Ramadhan (kekdahnye). Ikutkan aku pun nak cuti gak..tapi ada mesyuarat tendang (kick off meeting) plak untuk projek baru kul 9 ni. Ingat nak bekfast awal tapi dah tren delay nak buek cano..


So kembali pada Ramadhan..insyaallah aku ada target tersendiri...moga-moga target tu tercapailah ye..Kepada sesiapa yang tak kenal aku (virtually kenal dlm blog je kan..kan)..minta maaf kalau ada terkasar bahasa atau terasa sakit hati dengan aku..oo..sekarang dh smpi KL Sentral nk interchange LRT plak....adoi kurang setengah jam lg nak meeting..nanti nk tanya soklan bocor kat akak secretary ada bekfast apa daaa!



Salam Ramadhan everybody...!!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. wahh bestnyer...rezeki ramadhan...wweehuu

    slmt berpuasa zura ^_^

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki..

    Selamat berpuasa juga Zura!!

    ReplyDelete
  3. haah dah lama tk updet iyer..selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  4. lapo aku tgu ko nk bfast last same2...huhuhu..

    slmt berpuasa beb!

    ReplyDelete

Featured Slider