Ke Pahang Kite


Sekarang dalam kereta otw to antar adik ke SBPI Temerloh.. Dia baru je masuk bulan 2 haritu. First time aku nak pergi, asben tak ikut main golf so better aku gagahkan diri pergi. Manatau pas ni asyik macam-macam hal je kan.. Yep, satu minggu ni aku buzy sebenarnya.. Macam-macam hel...

Oke, agak weird la kan bukak laptop dalam keta. Aku actually tengah mengisi masa lapang nak transfer semua gambar wedding dari DVD-R ke laptop. Satu DVD je dah makan 15 min. Semua ada dekat 30 keping. Aku patah balik KL pun tak habis transfer kot. Silap haribulan tak cukup space.. hehe..

Oke, aku ni pening sebenarnya..Dahla dok tengah, ngadap jalan melingkar-lingkar ke Pahang ni. Maklumla aku nye kampung Kuala Kangsor (Kg mak aku) tu straight je.. Tu pun jarang balik. Kg asben plak kat Rembau doket je.. So aku tak biasa ...kikikiki (BLE???).

Aku rasa last aku pergi Pahang dengan Cadlynn kot..Time tu aku sama company dengan dia. Kitorang pergi fabrication yard company kitorang kat Gebeng.. Ala time tu pun dak Lynn yang drive..hehe..

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

8 comments:

  1. Baca blog kamu mesti ada nama Cadlynn...

    Baca Cadlynn mesti ada nama kamu...

    hadoi....

    ReplyDelete
  2. Uncle..kami dah sign contract berduet lorrr...

    ReplyDelete
  3. salam mizzura...pahang la tmpt yang tak pernah lagi nak pergi..kalu lalu tu ada la..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hawa, Lebih kurang ar..area pahang ni 10 tahun sekali kot jejak...ni pun br first time g temerloh..

      Delete
    2. Hawa, Lebih kurang ar..area pahang ni 10 tahun sekali kot jejak...ni pun br first time g temerloh..

      Delete
  4. uncle...ok ape berduet di blog..haha

    zura...doket ke dokek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lin...ooo...ejaan tak khatam lagi...baru blaja mendengar je... Listening..kiki

      Delete

Featured Slider