Hailah demam..

*cerita untuk wanita*

Aku start demam dari hari Selasa. Tapi baru harini MC.Pastu disusuli senggugut..ai, pelik aku.. sejak kahwin ni nak peot je senggugut..sebelum kawin boleh dikira dgn jari brp kali aku senggugut seumur hidup.

Bukan ke orang kata kalau dah kawin sapa asyik senggugut takkan kena lagi or berkurangan. Terbalik plak dgn kes aku ni.

Dulu waktu majlis bertandang pun camni gak. Demam dekat seminggu. Ni nak raya haji balik umah mertua demam lagi. Kang dia pikir menantu aku lembik plak.haha..

Boleh sesiapa bagi pndangan secara ilmiah kenapa ini berlaku? Atau ada sapa2 nak share pendapat? Tak larat nak google sebab ngantuk mkn ubat batuk n selsesema..

Published with Blogger-droid v1.7.4

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. karang mak mertua pk..nantu aku pegnant ni..heheh :)

    ReplyDelete
  2. alolo...siannye..get well soon ye!

    ReplyDelete
  3. perubahan hormon tu kot (read : sindrom takut nak blk umah mertua kah??) hehe

    salam kenal dan semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  4. owh igtkan demam sbb pembawakan budak hekhekhek....

    ReplyDelete

Featured Slider