11.11.11


Harini sorang dari bestie aku akan menamatkan zaman daranya.hahahaha... Aku confident harini siapa kalau baru nak jadi vendor related ngan wedding pun bole dapat job gara-gara RAMAIII gila yang pilih date ni. 

Tarikh unik...


pic source





Senang nak ingat
(oo..ada masalah lupa ingatan eh..)

pic source



Nanti hantaran boleh 11,11,11.00 (O MAK KO) 
takpun 1,111.11 (KIKIKI)  
Jenuh bakal suami nak susun ayat.

pic source


and what so ever sweet reason yang korang cakap.. 

As long kamu semua bahagia rite?


Aku waktu tunang ritu tak very stringent pun pasal date ni..as long both family members free waktu majlis.. Alih-alih adik aku plak outstation.

Kiranya this week berderet lah jemputan korang kan.. Esok plak lagi sorang Bestie yang kerap muka dia masuk dalam blog ni pun bertunang. 

Cam tak sangka jer kan.. Baru je awal tahun muka kita berkerut-kerut tahan soalan "BILA NAK KAHWIN?" tetiba dah bole reda sket bila dah menuju ke arah tu..kan... Kadang benda tu cam berjangkit kalau kengkawan rapat kita Kahwin/Tunang yang lelain pun mneyusul. Aku plak selalu ingatkan diri, jangan mentang-mentang dah kahwin sibuk tanya kengkawan yang tak kahwin lagi "BNK?"..Kalau tertanya jugak harap di ampun ya..tersasul..

Apapun hampir semua aku tak dapat join..pasalnya kena ke Melaka folo husband punya family day anjuran kementerian/jabatan dia. Maklumlah dah kahwin agenda kena bahagi sama rata..kikikiki..

pic source



So, kepada yang bakal menikmati detik indah pada tarikh-tarikh favourite anda, wish you congrats and all the best (Aku terwish good luck kat bestie aku...lain macam jer bunyi). Yang pasti 11.11.11 ni aku boleh ke Tutti Frutti Ampang Park, sebab dah bukakkkkkk!!!!!!  Wuhoooo!!!!


p/s : stress..harini bakal habis kerja kul 8pm (semalam pun) gara-gara projek yang mencabar profesionalisme kejuruteraan gitu (bajettttt..hahaha)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

Featured Slider