Wordless Wednesday|What kinda book should i read?|




*********************************************


Gambar atas je WW..Sekarang dah jadi Wordlots Wednesday pasal aku nak membebel..


Balik rumah tengok ada surat atas katil..sekali...Wah ada sale tuh... Lama tak membeli belah buku-buku nih. MPH ni saja jerk kan. Antara port favourite MPH aku ialah Mid Valley sebab besarrrr. Paling lama aku lepak situ around 2 jam. Kalo berdating, antara window shopping, makan & MPH, kami pilih MPH..hahahahaha..


Dulu, aku rajin beli buku motivasi. Buku cerita kadang-kadang jer. So korang rasa buku apa yang patut aku beli during sale ni..?


A. 30 hari hebat memasak peringkat pertengahan (termasuk CD - sila ambil dikaunter)


B. Motivasi Unggul di tempat Kerja kategori pengguna pengangkutan awam sering "delay"


C. 5 country in a year backpacker for dummies?


D. Skor A menambat hati suami selamanya


E. Harry Potter special edition versi bahasa kebangsaan (sempena nak bulan merdeka ni) 


F. Chicken Soup : 1 day Expert using Project Management software.


G.How to build good relationship with your in laws.


H. Panduan buat duit dengan berblogging tanpa sering update blog.


I. Perbandingan nama-nama anak antara Generasi Y, X dan babyboomer.


J. Rahsia 5kg penurunan berat badan tanpa berlapar (yoga mat percuma)


K. Skill kalahkan cadlynn bila main Sudoku Hard Level


L. BUKU LIMA nak?! buku apa yang ko merepek ni minah..!!!


Opppssss..Choooriiiii :-D



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

9 comments:

  1. wakakaka...option K itu sangat takleh blah beb.. ko yg the expert! bukan aku...adodoi...

    aku cadangkn ko beli Men from Mars and Women from Venus since ko dah ke arah itu..atau...buku2 parenting..wakaka..mane tau jadi mummy dgn cepatnye macam fatmar :p

    ReplyDelete
  2. weh! option c macam best!!!!!!!! HK =))

    ReplyDelete
  3. lynn..hahaha..maklumlah aku kan level easy ngan medium jer...soklan hard jer aku terus hilang arah..kikiki..

    Mars and Women from Venus dah berapa kali pegang tapi tak tau nak beli version mana satu..haha.. parenting..???? gulp..cooking dululah..kikikikiki

    option C memang best kan2...

    ReplyDelete
  4. eleleh..dato' K kan pandai masak...ko tukang makan sudah..hihihihihih

    ReplyDelete
  5. buku masak best gak kan

    kak tihara :)

    ReplyDelete
  6. buku lima ahh. hahahaha. suka A, B, ngan D. klo beli nak pinjam ek? wahhahaaha

    ReplyDelete
  7. Nak cari buku wordpress pulak lepas nie. =)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  8. suka option c~ boleh travel-travel..tapi buku masak pun ok!

    ReplyDelete

Featured Slider