Selamat Hari Raya Keempat

Salam semua..!


Wah..Lama tak update.. kekonon buzy la tu..(MESTILAH raya sakan kan!)


Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan SALAM AIDILFITRI buat:



a) Ibu bapa, adik beradik, sedara mara, jiran tetangga & kawan-kawan yang betul-betul mengenali saya.


b) My Followers, commenters, visitor in my shoutbox, para pengUP traffik, para pengklik ads nuffnang, bloggers, silent readers(ada ker?) dan seangkatan dengannya. Terima kasih untuk anda terutama sekali nuffnang yang sedang memproses pemberian duit raya kepada saya akibat kesilapan saya sendiri.




Terimalah pantun 18 kerat air tangan saya

Syawal menjelma gembira tak terkata,
Blog pula pengganti kad ucapan;
Manatau saya pernah terlanjur kata,
Maaf Zahir Batin saya ucapkan.



S.A.L.A.M.A.I.D.I.L.F.I.T.R.I.
2.0.1.0

M

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

10 comments:

  1. selamat hari raye..
    tak sempat nak update blog arr reraye ni..busy beraya..hahaha

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya juga..
    Nasib hari ni keje boleh update blog..

    ReplyDelete
  3. Hi cadlynn:
    Thanks! Tau takpe..hehe..

    Hai Siti Hajar Masri:
    Time kerja la orang rajin update blog ye dak..salah ni..huhu..

    Hi bazilah Hashim:
    Yer! Raya!

    ReplyDelete
  4. hi monica, fina fento, pencacai alim & hamzah ian:
    mekasih :-). selamat hari raya jugak tau!

    Hi Rina:
    oh..malulah (perasan jer)..mekasih juga... hehe

    ReplyDelete

Featured Slider