Restoran Cerana - Last Iftar Together-gether

Jadik jugak kawan aku arrange iftar ni walaupun dah hujung2 puasa. Kitorang ni satu uitm dulu dari dip sampailah degree..yang dari sek menengah pun ada gak. Ada dari PD, Terengganu,n9 & Klang Valley.


AND MEMASING BAWAK BABY DIPANGKUAN MEREKA! 
SIGH!!






Haha..statement atas tu bukan statement loser tapi just nak gitau yang mereka telah berjaya memasuki fasa melahirkan baby yang kiut-miut..hehe...

Dah bertahun aku dengar orang dok cakap Restoran Cerana ni best. So ni kira first time lah aku jejak kaki ke sini. Sesat lah jugak! Eventho sampai ngam-ngam waktu berbuka.



Buffet RM45, makanan banyak..tapi maklumlah dah hujung-hujung puasa ni...perut aku seperti menjerit "please stop that kinda habit..im dying digesting your food.." haha. Tapi tetap rasa semua sikit2 kasi hilang kempunan. Aku cuma hutang makan Nasi Briyani je. Okaylah kan!










Sebanyak-banyak tempat buffet aku mengketedarah, nilah satu-satunya tempat aku dapat makan ABC, pasal awal-awal lagi aku dah ambik. Takut last-last perut kembung, tak dapat lagik rasa.




Actually most of us, pun bukan nak enjoy makan sangat..masing-masing seronok nak berjumpa sesama sendiri.. Tu je...And of course..kamilah antara yang paling lambat balik..maklumlah bila datin bertemu datin, mak jarah bertemu mak jarah..


So aku susah nak review pasal makanan diorang. Yang aku perasan..Roti John diorang sedap jer.. Ikan bakar pun best gak.





Settle! Takde lagi buka pose kat luar...

m

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 comments:

Featured Slider