Watamat Sudah

Yuhuuu... Lammmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeee dah kot aku tak cerita pasal majalah cosmopolitan kan..saja taknak cerita nanti korang dok pikir aku cosmo freak yes i am..Semalam, waktu rehat cari kat News Ampang Park tarak, langsung aku ke Kinokuniya. On the way home, dalam tren..tammmmmmmmmmattt sudah...gila cepat kan..? oh ye kali ini tak menang pape...takpe, hadiah revlon yang issue last month pun tak collect lagi. Haruskan kalau dapat kutaburkan di dulang hantaran? A. Ya B. Tidak


Pic Source

Cover page kali ni, sapo laie cik Fazura yang Fun Fear Fabulous tu. Aku tak taulah, tapi aku memang fan dia. Berkenan waktu tengok dia berlakon gol & gincu sampaikan kengkawan  & aku terjah sport planet shah alam dek kami semua kena rasuk dgn cerita tu.


Waktu cosmo interview "Label fashion apa jadi pilihan?", faz jawab.."chanel!!" Dan katanya dia beli handbag chanel sewaktu umur 16 tahun dengan duit raya????!!!! Ohemji....kalaulah umur 7 tahun aku tahu simpan duit raya boleh beli designer handbag, tentu aku tahan diri dari beli aiskrim dan cekelat dengdang waktu kecik-kecik dulu.... salutelah u faz!


pic source
.:: Imagine anak kamu reti beli chanel classic caviar 2.55..ohemji impressed!!::.


This month punya issue, banyak pasal preparation nak menyambut ramadhan/syawal juga version last minute...mmg sesuailah utk aku...tahun ni tak hantu sangat pasal raya sebab dah terfokus kat wedding... *still fening*. So cosmo ladies, ayuh hulurkan rm5.50 mu ke cashier bookstore untuk maklumat lanjut yaw!!!



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. dah beli pon... tapi belum abes bace..ehehe

    ReplyDelete
  2. B....

    (Sebenarya uncle tak tahu apa-apa ni.... tapi uncle suka soalan objektif... haha..)

    ReplyDelete
  3. Jawapan nye A..conferm - Jazle

    ReplyDelete

Featured Slider