DiGi iPhone 4 Play

Waktu kecik dulu saya selalu berangan ada burung kakak tua.
Nanti ia boleh ajuk cakap saya.
Saya selalu plan nak dia ajuk cakap
 "assalammualaikum"
 "hello
"apa khabar
"bye-bye".



Tu belum lagi nak ajar ia menyanyi macam-macam lagu 
"isabella
"negaraku"
"burung...kakaktua.wa.wa.
Mesti terhibur je bila balik rumah.
Kan.kan.kan.

Tapi...

Haritu saya curi-curi guna iPhone 3Gs adik saya.
 Nasib saya sempat rakam peel si Talking Tom Cat.

Shhhhh...(Jangan bocor rahsia kat adik saya tau). 




TALKING TOM CAT??!!


Tom akan ajuk apa sahaja yang kita cakap, 
mengaji alif-ba-ta ke, cakap cina ke, nyanyi 
hindustan ke semua Tom "tarahal" nak ajuk.


.::Tom dengar betul-betul before ajuk ::.


Kalau penat ajuk cakap, sekali sekala bolehlah kita 
manjakan Tom dengan mengusap-usap badan Tom.
Kucingkan suka dibelai di manja.


.:: Tom senyum sampai ke telinga bila dibelai::.


Awas! 


Tom tak suka kalau kita pegang kaki. 
Pegang ekor pun Tom tak suka tau!


.:: Oi..kucing pun tau marah..grrr.. ::.


Tapi saya kan nakal, 
Saya geram, saya ketuk kepala Tom. 
Pengsan lah pulak.


.:: Rasakan Tom. Jerry balas dendam.haha. ::.




Oh.Tak lupa bagi Tom minum susu tau.
Slurpp..Meow!


.:: Mmoooo...meow.. ::.


Kalau tak nak Tom si kucing. 
Larry si burung pun ada tau!


Kalau begitu..
Impian saya nak ada burung berkata-kata tercapailah akhirnya.



Uh!


SUKANYA SAYAAAA!


Tak sangka Iphone ada application sehebat ini.
Ini baru satu, ada beribu-ribu lagi application dekat iTunes tu.
Eeeee...
Patutlah saya asyik bermimpi-mimpi DiGi iPhone 4 je kan..
Semakin hari semakin saya rasakan..
yang
v
v
v
v
v
v


Adalah PASTI!




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

7 comments:

Featured Slider