Itinerary MODE ON

Assalammualaikum.

Wah. Lamanya tak berblog

(tolongla asal nak berblog je mesti ada statement acah-acah lama tak berblog. Orang taupon ko mmg lama tak berblog. EH! Orang tak peduli pon kau lama tak berblog..kahkah)

Harini  i cuti yu!
Esokkan Deepavali, company memang kasik cuti sehari sebelum atau selepas kalau jatuh weekend. 
Bos pon dah wasap jemput datang open house dia.

Punya la semalam semangat cakap,
"Okay, cuti kalini aku nak maximise mende yang aku jarang buat, atau tak sempat buat time buzy kerja"

Target aku macam:
Potong rambut ke 
(sis tu urut bahu and kepala sedap tau)
treament rambut ke 
massage ke
scaling gigi ke
try facial tempat baru ke
(macam nak try Hannan Medispa)

Sekali kan, aku sembang kawan akunya target time berdiri dalam tren,
Ofismate:  "Wah, semuanya pampering activties yang yu nak buat ni"

Gulp. 
Apakah badan aku terlalu stress atau aku tergedik2 je nak feeling semua ni.
Lalu aku revise balik activity, bila dah dapat seat dalam LRT semalam.
Biar yang betul-betul berlaloi sementelaah ada extra sehari ni.

Lalu target berubah jadi:
vacuum rumah 
(er, boring gila)
clear barang taknak pakai 
(perlu walaupon lemau)
Sambung jahit baju cadylnn 
(omaigad, ni sangat penting, tolong cari kekuatan nak mula)
Study PMP
(asyikla tertangguh, acaner nak target exam this year)
Finalise kan Itenarary........


Ye !
Dalam banyak2 tu, (selain jahit)
nampaknya finalise itenarary tu sangat penting memandangkan banyak lagi kami tak book, 
dah bole bilang pakai hari weih. 
Dari bulan-bulan bole kira pakai hari. 
Tak SLAMBER GILA namanya buat benda last minute camni?

Dang!





Oke fokus !

(Dah kenapa berblog kan)









Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

Featured Slider