2014 ?

Assalamualaikum 2014..


Dah 6 hari engkau terjah, tapi satu kata-kata pun tak keluar dekat blog kau.
Sombong betul blogger ni..eh la..BLOGGER?? Hah..hah..hahh..


Aku harini malas sgt nak bawa tablet sbb berat, maka handphone aku pon xde internet. Konon nak menikmati finger freedom gitu..tapi sebab xbawa buku..... Jadi,aku karang entry ni secara offline lagik dlm tren.


Husband cuti sampai Rabu, maka berkelana la saya selama 3 hari dengan komuter. Dia dapat MC 2 hari, sakit hensem namanya..sakit yang kena pakai spek hitam baru tuu..mintak2 tak la berjangkit kat mata sensitip aku ni..aku and dr mata dulu2 ibarat isi dan kuku..bila dah potong kuku lu buat hal lu..wa buat hal sendiri.. Alhamdulillah sekarang makin oke cuma rabun jer..


Rabu plak asben ada exam. All the best for him, kalaulah aku join dia amik master mesti tggl lagi setahun nak grad..wawawawa..sampai sudah aku tak tahu nak major dlm course apa sbb complicated sket aku ni antara nak major dlm profession aku, industri aku atau background study aku dulu...kecohla minah sambung study je pon..grad nanti sijil sekeping tak siapa amik port apa isi tulis sekeping tuh..


Oh..oh..nampak macam takde azam kann..hihihi..


Sabtu ni adik aku kawin, so agak buzy la sket..menjahit baju princess cut dress adik aku. Baju aku sndiri pon lom terjahit..haishh..

Alhamdulillah, bulan 1 and bulan 2 dah ada tempahan. Sorang nak nursing dress, sorang nak shawl halfmoon untk attend wedding. Saya sangat rindu buat shawl...


Jadi nampak tak, automatically azam aku ialah meningkatkan kualiti jahitan. Kuantiti tak penting sangat bagi aku buat masa ni.



Azam berikutnya berkait rapat dengan nak masuk rumah baru, asben awal2 dah tempah nak jahit langir satu rumah dengan i yew..tempahan free je katanya..amboii..

Jadi automatically azam aku berkait rapat dengan meningkat kualiti pengurusan rumah tangga ngko.
 
Rumah dua tingkat banyak nak urus dan menten. Dah 30 tahun dok serumah ngan parent...wawawa..

Ni semua azam automatik aku jer..hihi..azam manual plak, byk sudut kalo nak pikirkan azam kita apa..azam kita apa..apa dan apa...

Oops azam kurus mcm takde ke hapa??
 





me was power, love & success :-)

P/s: Azam aku harini nak menikmati pemandangan sepanjang naik komuter..aiseh..asyik hadap karang entry kat handphone pulak..esok wajib bawa buku!



Draft entry 8.04
Publish entry10.00

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 comments:

  1. love, youth, success

    awww..aku akan semakin muda..hahaha

    ReplyDelete
  2. bajet sungguh youth tu..maklumla la amik mosteraize bebyk kan..hahahahha

    ReplyDelete
  3. semoga succes dgn azam tu ye sis..

    yup tinggal kat star cruise, westport.

    ReplyDelete
  4. semuga azam2 itu tercape hendaknya.. :)

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah...moga tercapai azam kita semua...
    Sedikit perkomgsian info sihat kurus di blog saya

    www.mamasyafi.wordpress.com

    ReplyDelete
  6. semoga semua azamnya tercapai
    salam 2014

    ReplyDelete

Featured Slider