Restoren Burger Bakar Abang Burn, Seksyen 7 Shah Alam

Yuhuuu..! Buat apa memalam ni..? Tengah tengok JDT vs Pahang? Team manalah bakal masuk final Piala FA bertemu Kelantan kan?
Aku, tengok jarak jauh je dari kedai burger nih. Opposite tu ada kedai lain, derang jerit gollll, nampaklah sipi-sipi..
Oke, btw, ni first time aku makan burger Abang Burn... Kengkawan dok post kat IG, sekadar take note jer. Sampai la tadi asben ajak makan, barulah aku ingat-ingat lupa hal teringin nak try burger ni..
Beratur sikit punya panjang...tak putus-putus dari aku sampai, cari parking, makan and balik..camtulah jugak panjangnya..
Sambil beratur dok pening-pening nak tetapkan final menu sambil tu aku usha-usha dapur derang..style kann..terliur je tgk..kejap nak chicken, kejap nak beef..oh ye lamb pon ado.yang takde arnab jer..kiki..
Oke, kami amik Burger Supremo ada cheese ada onion ring ada mushroom..perghh..leleh.. Asben plak amik burger chicken cheese yang ni ala-ala zinger, tapi sedap la wa cakap...additional kitorang tambah wedges and meatball dibanjiri sauce ngan cheezy ngan mayo..yummss...sedappp..
Tgh dok makan, dtgla satu adik ni nak interview..suh kitorang bagitau sedap ke tak food ni..terbelakon la kejap tadii..huhu..dak mascomm uitm kot..yelah, mentang-mentang burger ni pilihan jalan-jalan cari makan TV3.
Tutup tak tau pukul berapa.pagi kot..biasa working hours burger kan seawal 6ptg sampai pagii..nak tau lebih sedap,  pergi lah try yer!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 comments:

  1. Hi zura...........cakap pasal burger bakar abang burn nih saya baru jer pegi makan kat branch dia di johor bahru. Lazat dan cepat service!Pics pun baru jer upload dalam blog so bila senang tu jenguk la yer di http://www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan, makan dan makan hehe…takde topik lain
    dan....kalu minat tu follow la yer blog saya TQ

    ReplyDelete

Featured Slider