Mercedes AMG Petronas & Malaysia Grand Prix




Kalau those yang jarang-jarang usha KLCC, aku nak kepochi sket, sekarang ada promosi Mercedes AMG Petronas di Concourse KLCC dan juga entrance depan taman tu. Ada bukak booth kat situ dengan pelbagai aktiviti yang menarik lah!



Asalnya senin haritu aku singgah untuk lunch kat foodcourt je, sekali ternampak kereta Merc A250 terus rasa nak letak dalam list impian.  (Ceh! padahal sebelum ni bajet nak mini atau beetles). Selain dari tu ada simulator cinonet untuk siapa yang nak dapat experience racing dan juga off cource kereta racing sebenar (kot!).





Plus macam-macam aktiviti yang lain lagi. Kiranya time ni aku pergi taklah teruja mana pon sehinggalah hari Rabu tu pepagi dok layan hotfm pakai earphone. Ada announcement cakap... "Nantikan Lewis Hamilton & Nico Rosberg di Concourse KLCC pada 20 Mac 2013" . Aku pun teleng usha kalender.. "eh, harinila!" terus pop cadlynn ajak g sana.(Confident je padahal tah pukul berapa datang)



Pas lunch beboring tengok2 plak merchandise FI/Mercedes/Petronas, geram tengok topi Mercedes tu lawa bling2 (bila plak nanti aku nak pakai topi kan yang ngko nak geram kenapa?!). Tetiba ada nampak promo dapat hadiah percuma kalau bergambar and upload kat facebook. 

So aku pun bertanyalah, bukanlah beria sangat just nak tau hadiah apa, alih-alih akak offer snap gambar. Aku plak macam menurut perintah je padahal takkerjagomen takmo.So nila hasilnya. Tshirt Petron-95 kakakaka..dah macam pekerja pum station plak kan. Waktu aku tanya, kenapa takde logo F1, mamat booth tu cakap amik je la free pon..iyola jang, den amik ni haa...yang sis tu plak promo beli tshirt F1. pandaiii uolll market..




.:: Memang kala buat muka bajet comel bole dapat keychain free eh? ::.


Balik pada Lewis Hamilton. Fine..memang bukan tengahari pon sebab member cek kat FB katanya pukul 5. Malah aku siap tanya kat booth lagi satu berhampiran entrance taman.. brader tu pon cakap pukul 5. Masalahnya pukul 5 aku baru habis meeting..itu pon kalo abis ontime..maka aku tengok dari instagram ajalah #lewishamilton  kiki..

Takpelah, tak dapat jumpe live janji dah bergambor biarpon dengan lilin pewangi pon....jadilahhhhhhhhhhhhhhhh...

!
!
!

!
!
!
!

!
!
!
!




ooo..
rupanya pernah buat entry lewis dulu tapi baju lain brand daa....


tweet 

Website Grand Prix (23-24 Mar 2013)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 comments:

  1. oi...awat tang aku muke beso...wakakakaka...bile lak ko snap ni...tak aci...huh..

    (disebabkan demand dan banyak songeh pasal size tshirt FREE, maka aku dapat keychain FREE)

    Muahahahahaha

    ReplyDelete
  2. Salam, sekedar berkunjung untuk mencari inspirasi dan menemukan sesuatu yang menarik dari postingan sahabat,

    ReplyDelete
  3. I waѕ suggested thіs web site via mу соusin.
    I'm now not sure whether this submit is written by means of him as nobody else recognize such detailed about my trouble. You are incredible! Thanks!

    Feel free to surf to my web-site hcg diet food
    Also see my page > buy hcg injections

    ReplyDelete

Featured Slider