Tolonggg..!! Blog kena Malware lah pulak...

Bukan benda baru, malah kebiasaan bagi blogger-blogger kena malware..biasanya kalau kena aku remove je link blog yang diberitahu Malware notification tu.. 

Kalini aku dapat dari azizankadir.com . Masalahnya..bila aku cari kat bloglist aku takdelah pulak nama tu. Aku memang ada follow dia awal-awal 2009 2010..pastu terus lupakan...tak tau lah plak dia pakai nama lain ker...


Baca macam-macam cara katanya kena 
remove semua bloglist..?????!

Betul ker..?

Takde cara lainkah selain buang semua blog list ni..??

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 comments:

  1. la ciannye..penah dengar jugak kena buang semua bloglist..sbb tu akak try pindah seme bloglist ke link baru..

    ReplyDelete
  2. Uncle tak pernah kena pulak... Selamat tahon baru okeh!

    (btw... datang dari blog CaDLyNN ... percaya tak? ~ kah kah kah)

    ReplyDelete
  3. Huhu hr tu blog hana pon kena tp sebab plugin nuffnangx tu..dah remove dah pon skang. So far..tak kena lg.

    ReplyDelete

Featured Slider