Cucur Kentang, Hujan, Banjir dan Jalan Jem

Apa punya tajuk. Alang-alang takde kerja since kat rumah pon hanya ada abah and lil sis jer maka ku updatelah blog. Bila dibelek2 gambar sambil menanam azam untuk berblog macam boleh jadi blog masakan dah kalo aku post semua cerita gambar yang dalam handphone mahupun tablet (dalam kamera ada jugak)

*****************

Baiklah, menu minom petang ni, aku buat sebab kengkonon hujan kan...before balik kerja tengahari tadi plan cam nak buat cake. Tapi bila hujan ni macam nak yang panas-panas je la. So scan satu dapur ada kentang dua biji, maka aku pakailah untuk buat cucur kentang. Hidangkan pulak dengan kopi kampung mana tah mama beli. Niat supaya, asben balik kerja stress sebab hadap jam hilang dek menu minum petang nih.

.:: Putih tu bukan aiskrim tapi mayonis cedok pakai aiskrim scoop ::.


Oh, before that, before aku masak tu kebetulan terscroll FB ada plak budak update keadaan banjir di Aeon Bukit Raja. Pergh...terbaikkkk...itu mau jam federal..maka sebagai bini kepochi cepat-cepatla wassap & sms asben info trafik ni supaya dia lalu jalan alternatif.

.:: Dicedok dari FB Nurin Nan ::.


.:: Info dari Twitter KL Traffic Update ::.

.:: Isteri Prihatin aka #kepochi ::.

Laluan alternatif yang mudah ialah Kesas...pon aku dah remind sebab kat tol kemuning tu selalu banjir kalau dekat tol hujung. Banjir tu...dari since aku ulang alik kerja Seri Kembangan lagi tak disetelkan sampai sekarang..???. So , aku dah remind kebarangkalian sebab opismate aku kereta rosak 2 hari lepas lalu sini.

Tapi, asben cakap yang dia baru lalu semalam takpape...so dia pon lalulah...
Akhirnye..inilah jawapan dia..



Tetttttttttttttttt....tu jer...okbyethanx







Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 comments:

Featured Slider