Betul ke Palm Spring Resort Port Dickson Berhantu?

Entahla...aku pun tak pasti...alhamdulillah time aku pergi Dept Family Day takdak plak berlaku event-event favourite Uncle Seekers tu. Kalau korang rajin, korang usha balik entry Port Dickson aku. Betapa gembiranya kami di sana.

Tapi entah apa yang dicari oleh penaip keyword seperti title entry harini. Banyak plak tu sangkut kat blog aku.


Okelah, in actual, bilik-bilik kat sini besar-besar. On that day, aku tido sebilik dengan cadlynn, so tak la takut sangat. Manakala bos aku plak tido sorang dan dia did mention yang bilik dia ada something...jeng..jeng..jeng... (ye something yang seram namun tak dapat diterjemahkan secara detail olehnya) tetzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

.:: Belakang tu bilik kami ::.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

26 comments:

  1. huehehe..weh..bilik ko tido tu pon ade hantu yang konker selimut sambil berfb...wakakaka....

    ReplyDelete
  2. salam seram pada wakk...cuba cerita lebih2 sikit macamne dan keadaan masa tu.dah minat nak baca nih!

    ReplyDelete
  3. Biasanye kalau sorg tak seram pon jd seram. pasni msk pintu je kena langkah kaki kanan pastu bg salam.

    ReplyDelete
  4. salam,
    ini kisah benar. pada Sabtu 25 Jun 2011 baru ni saya dan suami menginap di bilik 1204 Blok O. jam 10 pm suami saya mengantuk dan tido dulu di atas katil. jam 1045 saya pula naik atas katil nak tido. kebiasaan bila saya naik atas katil suami otomatik akan tersedar tp kali ni beliau sunyi senyap walaupun 2 kali saya tersentuh badan dia. 10 minit kemudian, tiba2 suami saya bangun dan ajak pulang ke Bangi. katanya dalam bilik ni ada gangguan. ceritanya, dia sedar saya naik atas katil, dia sedar saya tersentuh dia, tapi dia tidak boleh bergerak sehingga dia baca ayat kursi baru terlepas dari kaku seluruh anggota badannya. baru bulan Mei dulu saya menginap di situ selama 2 malam di blok M tapi tiada gangguan pulak. Mungkin terdapat di bilik2 tertentu yg ada gangguan, wallahualam.

    ReplyDelete
  5. Kak Rohana,

    Errkkk..betulkah??tp hotel mana tu kak??

    ReplyDelete
  6. I just balik dari cuti 2D1N kat sana but lucky nothing bad happen to any of my family. Cuma ada feeling seram & not selesa masa masuk kat apartment tue blok K bilik 1503... tapi 1 aje I hairan tengah malam pukul 11 lebih my family member kata nampak sekumpulan askar sedang marching... so ni orang ke hantu?

    ReplyDelete
  7. ingat baru nk gi...dengar chegiter nie tawar la ati pulak...tpi betul ke?

    ReplyDelete
  8. ala pergi jer...janji kita pandai jaga diri...aritu kitorang g alhamdulillah takde apa berlaku... kalau nak pikirkan pasal berhantu ni..klcc pun byk je citer antu..ehehehhe..anway enjoy ur vacation.. situ dekat ngan extreme park...best leh main go kart..tapi jauh dari pantai ler...kalau saya, saya pilih hotel yang dekat ngan pantai :-)

    ReplyDelete
  9. sy pon da penah tdo kat ctu, kat luar mmg nampa menyeramkn sbb kwsan nampak terbiar, rumput tak berpotong, bilik byk kosong & sunyi sgt.. tp ok jer bila masuk bilik. masa tu anak2 sy kecik2 lg. ALhamdulillah takde apa2 berlaku. 2 malam kami menginap kat situ.

    ReplyDelete
  10. Salam...saye dan keluarga baru balik malam tadi 25 Dec dari tempat tersebut(tak sanggup nak sebut nama PS) kerana masih dlm ketakutan.Sepatutnya kami masih lagi bermalam di sana tapi tak sanggup nak teruskan kami balik juga mlm tadi.Masihdlm fobia lagi,nak bercerita pun tak sanggup.

    ReplyDelete
  11. salam nie cite2 bhantu nie kt palm spring ker??

    ReplyDelete
  12. saya pon dah pernah tido sana masa ikut family day HICOM, 2D1N alhamdulillah xde ape yg pelik+seram berlaku..anak2 pon ok mase tu kekecik lagi...(last year)

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. esok sya nak pergi ke resort tu

    ReplyDelete
  15. sya duduk kat blok malibu...

    ReplyDelete
  16. hye..just sharing..mebi pengalaman masing2 bbeza..dan mungkin ade certain blok sja yg 'keras'..meremang time nk bkk cita..huhu..bkn nak menakutkan tapi itu lah kenyataan..mebi xsume yang d ganggu..d PS,slalu jgk gomen2 especially yg enforcement buat latihan asas d sna..JPJ..imigresen..SPRM..sllunye mmg akan ade 'buah tgn' pada ssiapa je yg pnh stay sana..sbb yg buat latihan asas tu sllu nye 3-4bln..so mmg bnyk la story kan..hehe..as me,pnh mngikuti latihan asas d sne slma 3bln..rmi kwn2 kne gguan..d rasuk & d ggu..pernah hostel kami d 'pagar' oleh 'bomoh' oleh pihak PS bagi mngelak d ggu..dasat n darurat tol time tu..nak balik xley sbb under latihan..seramm woo bile time sentri malam2..saya prnh d ggu namun skdr d usik ktika mndi dan sentri..tp alhamdullillah lastly tamat latihan dan pulang dgn selamat nye..tp xmungkin saya akan kmbali k PS lagi,pihak pengurusan PS sndri mngakui t'dapat 'something' d sana..huhu..lalu dpn PS pon da seram...huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  17. Hi..aKu d!a kAMu..

    Wow...kisah benar ni...btw..tujuan entry ni pon bukan nak buruk2kan PS...it just pelik kenapa rmi cari keyword ini...tapi rupanya ramai yang experince...yang lain jangan risau sangat...think positive and berdoa...insyaallah..

    ReplyDelete
  18. Hampir setiap hotel ada bilik yg kurang menyenangkan. Bukan apa, hotel bukan tempat yg baik -- maksiat, kes bunuh diri dan pembunuhan jadi di bilik hotel yg mungkin kita inap.

    Tapi bilik hotel di tempat tinggi dan sunyi macam Fraser Hill lebih saya risau. Bukan apa, susah nak balik.

    ReplyDelete
  19. salam..samala aku..ada pengalaman ngeri gak kat PS nie.anak kena ganggu sampai pagi..menangis xhenti2..demam bila blik mandi dari kawasan kolam permainan tu.rajinla lah solat bila masuk tempat baru nie..syaitan tu ada di mana mana..lagi pula tempat yang jarang dikunjungi dan diduduki manusia..WALLAHUALAM..

    ReplyDelete
  20. pernah dok situ 3 bln.. sbb induksi...so far alhamdulillah xpernah ada gangguan..cuma yg perempuan je slalu kerasukan..entah lah..wallahualam...

    ReplyDelete
  21. Haaa elok laa, bilik den samalah tempatnya dgn bilik awak tu. Seingat sy masa tu umur 15 tahun kot, skrg 27 dah �� tp still igt mmg kat sinilah area bilik pernah menginap dulu dgn mak saudara n cousin. Time tu dpt tingkat 2, tgh mandi malam dgr suara budak perempuan kecil nyanyi lagu Ulek Mayang mendayu je dr bilik sebelah. Semua dgar termasuk lah pak sedara, malamnya plak kena sakat dgn bola api ( penanggal ) betul2 terapung atas parit/longkang besar tu. Esok pg time checkout mak n pak sedara tnyala kat housekeeper tu sape duk bilik sebelah, sbb dgr budak nyanyi sedap suaranya. Houskeeper kata 'kak, apartment ni dr tingkat bawah sampai atas mmg akak sekeluarga je yg duduk semalam', apalagi berkerut la dahi memasing ��

    ReplyDelete

Featured Slider