Misteri Si Amoi

Minggu lepas saya telah menerima jemputan di bawah:



Disebabkan teruja ada makan-makan*aha..makan2 je ker yang minat*
Saya redah jugak dengan komuter :-D
(er kereta saya aircond compressor rosak - tak sanggup berpanas yew)

.:: Bajet duta komuter ::.



Sampai & register, sudah terus boleh makan - -> YIHAA..!




Yang disajikan oleh Dome Cafe


Sambil makan duduk kat sofa tu (sementara tunggu consultant entertain kita),
berborak-borak & share experience masing2 guna Clarins.
Tabik sama satu Aso tu, wp umur dah 65thn tapi kulit lagi licin dari aku!
*eh, bajet kulit kau licin ke?!*
Ada jugak yang datang tu Musician Teacher dari Sarawak.
Die dah 6 tahun guna Clarins*setia betul!*
Apabila sudah kenyang *melampau aku makan sampai kenyang*
saya dipertemukan dengan consultant one to one.
Itupun setelah saya cakap kat die
"nanti i belum mkn abis, nnt i inform u bila i dh ready"


Mula-mula kena masuk terowong ini,




Sebab nak cerita sejarah Sea Lily ini

.:: Yang deco bunga-bunga, itulah bunganya ::.


Kemudian keberkesanan Sea Lily pada kulit kita.



Oho, selain itu ada free Skin Analysis, Manicure,
Make over dan juga goodies yang merupakan produk cinonet Sea Lily *i like!*




Game pun disediakan, tp saya malas nak join.
Sbb nak berebut lukis karikatur muka secara percuma..




Time brother ni lukis, ada amoi duduk sebelah menunggu jugak.
So saya mintak tolong dia tangkap satu dua gambar je.
Tapi dia punya servis marvellous la, habis semua dia snap siap amik video lagi.
Tak pasal-pasal memory card penuh.
Nah ni lah kerja dia.

.:: Letak satu je, banyak lagi tools die snap ::.


.:: Saya cakap, "mak ai apa pulak lagi die nk snap tu" ::.
Brother cakap "brp bynk die nak amik da"


.:: Hah promoter 3 orang tu berkumpul - tak wat kerje eh! ::.


.:: Hasilnye ::.
*amoi suruh lg rapat..tp saya takmo,
nanti cemburu si manis jantung sweetheart saya*


Ini plak video yang die rakam sampai abis memory terus..adoyai..!





Kepada amoi@lengloi misteri dibawah, thanks ya!

.:: Appreciate your works! ::.




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

9 comments:

  1. salam terjah... thank for dropping by at my blog.. ahaaa manyak syiok join clarins punya promo? semoga meneruskan taat setia kepada clarins (buat perabih duit aje..) nnti bleh dapat sample beso.. muahaha

    ReplyDelete
  2. iyela..nak yg beso2..beli sendiri la kan..haha..

    ReplyDelete
  3. wow mama....hmmm kulit mama xyah pkai clarins pun dh chantek!!!!!!

    ReplyDelete
  4. eda@baby: yang penting pergi sana dapat makan & produk free & apa sajalah yg free..hehe (harus dia tak panggil aku join lagi..

    ReplyDelete
  5. waaaahh..seronoknya..dapat makan, dapat lukisan..Best giler~!!!

    ReplyDelete
  6. so camane? kulit dah jadik putih berseri dan gebu ke belum?ahaks!!!!!

    ReplyDelete
  7. nasib baik amoi tu tak mintak cas...hehe

    ReplyDelete
  8. adiwarnatasya & MsXeRoZ Nicole : uhu... besh!

    telagaburuk: amoi tu tak cas, sebab amalakan konsep 1malaysia.

    fizamior@mama damia: wahaha..putih, gebu lah sangat..huhu...

    ReplyDelete

Featured Slider